کار آنجلوتی آسان نیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کار آنجلوتی آسان نیست
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 597
نویسنده : kahkeshani
مربی ایتالیایی رئال دیشب در کالدرون بهترین عملکردش را نتوانست ارائه بدهد.

کارلتو جدیت لازم را برای مدیریت تیمی مثل اتلتیکو نداشت و تعویض هایش هم با ناکامی و اشتباه همراه بودند. با کنار رفتن دی ماریا، کارلتو باید فرمولی را برای خط هافبک پیدا می کرد که به نتیجه نرسید. با توجه به تکنیک بازیکنان، آنجلوتی کار سختی دارد تا بازیکنانش را متقاعد کند که بدون توپ هم حرکت کنند و فداکاری بشیتری داشته باشند. فقط این که خامس به دلیل دفاع نکردن در حالی که بهترین بازیکن میدان بود، در دقیقه ۶۵ تعویض شود قابل قبول نیست. آنجلوتی باید بازیکنانش را متقاعد کند که در غیاب دی ماریا بیشتر و بهتر دفاع کنند.

رئال مادرید با ترکیبی که دارد بدون نیاز به هیچ اتفاق غیرمنتظره ای می تواند ۹۰ درصد بازیها را ببرد اما برای ده درصد باقی مانده نیاز به تلاش و انرژی بیشتری وجود دارد، تلاش و انرژی که دیشب دیده نمی شد. مسلما دسیما باعث شده است که اشتباهات آنجلوتی فعلا با انتقاد شدیدی مواجه نشوند اما انتظار در رئال خیلی بالاست و مربی نباید زیاد گیج می زند. به هر صورت از نظر من آنجلوتی فصل را با ابهام شروع کرد.




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: کار آنجلوتی آسان نیست_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: