خدیرا:تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد/به زودی رئال را ترک میکنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 552
نویسنده : kahkeshani

سامی خدیرا روز گذشته (جمعه) برای تماشای بازی برادرش رانی خدیرا که در تیم راسن بال‌اسپورت لایپزیگ از یک دسته دوم آلمان عضویت دارد، به شهر لایپزیک آلمان سفر کرد و همین موضوع باعث شد تا شایعه پیوستن وی به جمع سرخپوشان مونیخ قوت بگیرد.

هافبک تیم ملی آلمان در گفت‌و‌گو با روزنامه «بیلد» آلمان در خصوص شایعات مطرح شده گفت: تا تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در ضمن به زودی رئال مادرید را ترک خواهم کرد.

 

سامی خدیرا در مورد جو موجود در ورزشگاه ردبولز شهر لایپزیک و بازی برادارش هم به روزنامه «لایپزیک پیپل» گفت: ورزشگاه ردبولز، ورزشگاه فوق‌العاده‌ای است که جو خوبی هم در آن حاکم است. رانی هم در این بازی عملکرد خوبی داشت.

 

رانی خدیرا هم عنوان کرد: خانواده‌ام چند وقتی است که در لایپزیک هستند و از اینکه برادرم هم این بازی را از روی سکوها دید، غافلگیر شدم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «می‌توانی تصور کنی که سامی در کنارت در تیم راسن بال‌اسپورت بازی کند؟»، گفت: این تقریباً یک رؤیاست ولی اگر تحقق یابد فوق‌العاده می‌شود.

 

در حالیکه در برخی رسانه‌های اسپانیایی عنوان شد که سامی خدیرا بدون اجازه رئال را ترک و به آلمان سفر کرده است ولی کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها پس از دیدار سوپرجام اسپانیا با تکذیب این موضوع گفت: من با سفر خدیرا به آلمان موافقت کردم.




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: خدیرا:تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد/به زودی رئال را ترک میکنم_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: